Her kare kendi hikayesini anlatsin..

16 Kasım 2009 Pazartesi

Sen beni harbi saf belledin..



Hayatımda bir çok şeyden emin değilim ama ben hayatından
çıktıktan sonra daha iyi olacağından eminim.
Özlesemde istesemde artık geri dönemem.
Bir zamanlar evim dediğim yere hiç bir zaman geri gidemem.
Eskisi gibi değilim ama değişmedim.
Uslandım diyemem :) ama artık geçmişime geri dönemem.
Ve artık istesem bile seni üzemem.
Deliliğimi sana gösteremem içimdeki coşkuyu sana söyleyemem.
Değişmedim ben her zaman böyleydim.
Şehirlerde sadece yanlızca gezdim.
İnsanları inceledim
Beni tanımamaları için önlerine engeller ektim.
Gerçek beni görmesinler diye hep sınırlarda gezindim.
Sessiz bir okadarda deli bir okadarda neşeli bir okadarda
patavatsız hallerimi görmesinler diye gizlendim.

Ben sizin gibi değildim ve hiç bir zamanda olmak istemedim.
Ben kendim olmak istedim.
Gır gır, şamata, sevgi dolu, arada bir nefret dolu
arada bir karadeniz gibi fırtınalar yaratmak istedim.

Sen beni ben olmamdan hep engelledin.
Ben ben olmassam ölecegimi hiç tahmin etmedin.
Ben özgür olmassam öleceğimi aklının ucundan bile geçirmedin.
Sen beni sadece kendine istedin ve kendin başka kollarda başka
hayatlarda ve hayallerde yaşarken seni beklememi diledin.
Sen beni harbi saf belledin..

Saygılar :)

H.Y.M

Hiç yorum yok: