Her kare kendi hikayesini anlatsin..

11 Kasım 2009 Çarşamba

Erotizm...



Erotizm, kelimesi Eski Yunan mitolojisindeki aşk tanrısı Eros'tan türetilmiştir. Geniş anlamda hem farklı iki cinsten bireylerin cinsel yakınlaşmalarındaki, hem de tüm insanlar arası dostluk ve sevgi şeklindeki aşkın görünümlerini kapsar. Ama bu sözcük zaman içinde anlam daralmasına uğramıştır. Günümüzde erotik denince akla gelen, cinselliğin fiziksel ve ruhsal boyutu ve cinsel egoları tatmin amacıyla yapılan hareketler, davranışlar, oyunlar, moda sanat gibi sosyal olgulardır. Ve bu kullanımıyla da erotizm kelimesi cinselliğin sınırlarını aşmamaktadır...

Bu yazılanlara bakınca ve sanatın içinde oluşan erotizme bakınca farklılıklar görüyorum.
Çoğunlukla sanatın içinde erotizm kelimesini sadece bayan fiziği veya bir bayanın çıplaklığıyla yan yana getirildiğini gözlemliyorum.
Bende bunun yanlış olduğunu düşünüyorum.Erotizmin içinde illede çıplaklık olması gerektiğini düşünmüyorum ve bu fotonun bunu ispatladığını düşünüyorum. Bu çekimde hiç bir göreysel fiziksel çıplaklık olmadan erotik duygularının yakalanmak istediğini görüyorum ve içindede Serdar Yula olunca o fotoğraf daha bir farklı etki yarattığını sanıyorum ve onu sevdiği insanlarla mutlu olmasını diliyorum… :)



Erotizmi anlatan yazi Vikipediden alintidir...


H.Y.M

Hiç yorum yok: