Her kare kendi hikayesini anlatsin..

10 Kasım 2009 Salı

Atam..




Tanıdığım en güzel gözlere en güzel düşüncelere ve en güzel fikirlere
sahip olan bir adam için ne diyebilirimki?
Bilmiyorum ama visyonları olan insanlar hayata daha farklı bakıyorlar.
Onun baktığı gibi.
Onu hiç tanımadan seviyorum.
Onu hiç görmeden sadece onun fikirleriyle, onun düşünceleriyle yola çıkarak
onun düşüncelerinden yol alıp onun düşüncelerine doğru yürümek istiyorum.
Atamı çok seviyorum.
Düsünebildiği için, yönetebildiği için ve bu kadar insanlara var olmadığı halde kendini sevdire bildiği için ona sonsuz bir saygı besliyorum.
Ben atamı onu hiç görmeden, hiç tanımadan hiç bir kere bile ona dokunmadan sevebiliyorum.
Ve onun bu sözlerini duyunca, gülümsiyorum…

"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kâfidir¨...Mustafa Kemal Atatürk


H.Y.M

Hiç yorum yok: