Her kare kendi hikayesini anlatsin..

14 Nisan 2010 Çarşamba

Şimdi bende herkes gibiyim :)....




Dün akşam hayatımı söyle gözden geçirdim.

Yaşadıklarımı ve yaşamadıklarımı.

En fazla ne yaşadım diye sordum kendime.

Geçmişime baktığımda acılarla ve kederli günler

yaşasamış olsamda en fazla sevgi yaşadım.

Sevdim ve sevildim.

Hayattan daha fazla bir şey istemek küstahlık olmazmı?

En önemlisi hayatımdaki nefretten arındım.

Yıllarca içimde tuttuğum kinden kurtuldum.

Bana yapılanları veya benim yapamadıklarımı içime attım.

Yoklar artık.En azından hatırlamıyorum..

Kim kimdi bana ne borcu vardı bana kim sunu söyledi

bunlarla artık uğraşmıyorum.

Hiç birisinin bana yaptıklarını kendi üstüme artık alınmıyorum.

Eş geçiyorum artık bunları.
Eğer hayatımda en fazla aydınlık olduysa onu karanlıkla boğmayacağım.
Bu yaştan sonra yapılan herşeye gülümsiyerek kucaklayacağım.
Nefretim sadece bir yerde kalacak oda kalemimin ucunda.
Kızdığım zaman içimden o hırcınlığı çıkarmak icin sayfaları
içimdekilerle karalayacağım.
Şimdi sende herkes gibisin deyimlerine inat aslında onlardan
farklı olduğumu onlara anlatmayacağım.
Kim olduğumu hayatta neler yaptığımı nelere ulaştiğimı başarılarımı hiç birisine
paylaşmayacağım.
Sanki onlardan biriymişim gibi gülümseyişlerimle gerçekleri kapatacağım.
Onlar gibi olduğumu onlara inandıracağım.


Saygım daima ilk önce kendime

H.Y.M... :)

Hiç yorum yok: