Her kare kendi hikayesini anlatsin..

28 Mart 2010 Pazar

Sezan Aksu



(Fotograf kendi çekimimdir)

Kelimelerle duygularımı anlatamam.
Hani insanların bazı hayalleri vardırya benim bu gece
o hayallerimden biri gerçekleşti.
Sezan Aksu benim şehrime geldi.
Sezan Aksu 28 mart Cirkusta Stockholmde konser verdi.
Ölmeden önce listemdeki yapmak istediğim şeylerden bir tanesi Sezan Aksunun konserine gitmekti.Buda artık gerçekleşti.
Artık ölebilirim :).
Sezan Aksunun bu kadar matrak bu kadar özgür bu kadar hayat dolu bir sanatçı olduğunu bilmiyordum.Komedi şovunamı gittim yoksa konseremi gittiğimi tam anlamda anlamadım.
Güldüm ağladım ve oynadım.

Bana hayatımda ve duygusal anlamda beni şarkılarıyla hem ağlata bilen
hemde coşturan bilen tek kadına, Sezan Aksuya ne kadar teşşekkür etsem yeterli olmaz.
Onu tanımadan seviyorum.Bana yazdığı kelimelerle dokuna bildiği için ve 1000 ce insana müziğiyle sözleriyle ağalata bildiği için güldüre bildiği için ve sevginin, aşkın, arzunun pişmanlığın ne olduğunu kelimelerle birleştirip müziğin içine örüp bizlere aktara bildiği için.

İyiki sanat var iyiki miljonlarca insani bir birine bağlaya bilen ve miljonlarca insanın söylemediklerini hissettiklerini ve dile getirimediklerini dile getire bilen bir kanal(insanlar) var.



:)

H.Y.M

Hiç yorum yok: