Her kare kendi hikayesini anlatsin..

21 Kasım 2009 Cumartesi

Sevişen enişteler, yan gözle bakılan baldızlar, arzulu yengelerle yetiştirilen toplumda aşka yer varmı?





Bence aşk şu yalan dünyada bedava olan tek şeydir :).
Ve bir çok erkeklerin yazmış olduğu fikirlerden okuyunca şunu çözüyorum.
Deviriminiz bayanları hayli değişmiş?Kızlar sanki sizin yerinizi almış.
Biz eskiden ,,,ah şu erkekler bize sadık değil, iste neden beni aramadı,, derken
şimdi bunları siz yapıyorsunuz (erkekler)?
Yakınıyorsunuz, bayanların gelişiminde çağdaki bu beğenmiyorsunuz?
Ama nasıl bu çağa engeller koyabilirsiniz?
Ben şahsen kafamı çevirdiğim her yerde öpüşen, koklaşan sevişen insanlar görüyorum.
Medyadan al tv kadar herkez herkezle öpüşüyor ve koldan kola, yataktan yatağa, aile içinde ve aile dışında kişilerle giriyor.Dizilerde bile kadınlar eniştelerinden al baldızların koynuna bile girebiliyor?
Dizilerde veya müzık kliplerinde bile insanlar yarı çıplak şekilde şarkılarını söylüyor ve sanatçılığını yapıyor?
Bu gelişim, yataktan yatağa girmeler öpüşmeler bizim (Türkiyedeki) dizilerde ve filimlerde 12 -14 sene önce bu kadar varmyıdı?
Yani yavaşça bizim toplum, enişteyle bereber olmayı, baldızına yan gözle bakmayı, yengelerle ilişkilere girmeyi okeyliyor?
Sizce bu gelişim medyada veya sanal alemde bizi hiçmi etkilemiyor?
Ben bir çok kadınla ve kızla sohbet ediyorum (değişik etnkik guruplarda özellikle bizim halkla) kızlar artık 100 kişinin koynuna girilse bile fark etmez diyor? Abım babam beni kısıtlamasa veya komşularım beni görmese neler neler yapıcağım diyenler var?Ve özgürce yaşamak için üniversteye veya büyük kentlere taşınanlar var?
Yani okula bilgi edinmek değilde topluma faydalı olmak insan olmak için değilde, sevişmek veya özgür olmak için gidenlerde var.
Benim demek istediğim bu kadar sevişen ve çıplaklığa yönelen bir dünyada nasıl olacakkı insanlar değişmicek?
Medya bizim iç güdülerimizi okşamak için her fırsatı kullanıyor.
Aşk var ama aşk için hiç toplumda örneklerimiz varmı?
Sevişen enişteler yan gözle bakılan baldızlar , arzulu yengelerle yetiştirilen toplumda veya mafya filimleriyle doldurulan bir toplumda İşte aşkta var aşk yücedir denilen kavramlar varmı?
Örneklerimiz nerede?
Sadakat, sevgi, askı anlatan örneklerimiz nerede?
Ben MTV açınca sesi güzel ama yarı çıplak erkek ve bayandan aşka bir şey göremiyorum.
Dizileri açıyorum , her ülkenin dizilerinde bir kız / erkek o sezon bitmeden 10 kişiyle öpüşüyor.
O zaman aşkı gençlerimiz nasıl tanıcak?
Sadece geçmişteki hikayelerde ve şiirlerdemi?
Nerden öğreneceğiz aşkı .. gözlerimizi çevirdiğimiz her yerde yatağa girmeye ve yatağa davet eden ve bunun doğru olduğunu ve her yerde cinselliği simgeleyen bir dünyada aşk nerede kalacak?
Aşkın değeri ne kadar olacak ve kalacak?
Aşk son derece var, yaşadım biliyorum ve aşkın hiç bir şekilde dış görünüsle, parayala, menfatle ilgisi yok.
Uzun zaman içinde ve kalbinde sakladığın sevgiyi birisine verme arzusudur aşk.O insan tanımadan bile , görmeden bile
na kendinizin bile bilmediğiniz duyguları ona karşı akarak yol almaktır.
İşte gençlerimiz cinselliği ve askı karıştırıyor.İnsan hiç öpmediği hiç koklamadığı kişiye bile aşık olabiliyor ama gençlerimiz artık aşkın ne olduğunu bilmiyor.Kafaları karışıyor.Aşkın ve sadaktin yanlış olduğunu ve kolda kola gezmenin
dudaktan dudak ve bedende bedene girmenin doğru olduğu onlara küçüklükten beri onların beynine medya tarafından devamlı simgeleniyor.
Toplumsal değerlerimiz erosyona uğruyor…ve bunu hiç kimse umursamıyor..

Bende seviyorum esetetiği bende seviyorum her insan gibi çıplaklığı ama okallı şekilde.Her kafamı döndügümde her müzık klibinde her dizide her filimde her fırsatta kakılacak derecede sevmiyorum ve açıkcana görmekte istemiyorum.


Ama okadar bilincsiz değilim.
Sex sells.
Cinsellik bir cok şeye gaz verebiliyor ama
bunun sonuçlari toplumda ve dünyada gelişim için yan etkiler yaratıyor.

Malesef :)


H.Y.M ( Bu yazim baska dilde yayinladi ve ben ancak yazimi bu kadar türkcemle bu kadar dönderebildim)

Saygilar :)

Hiç yorum yok: