Her kare kendi hikayesini anlatsin..

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Pure Love...


Pure love?

Arka fonda Arash Pure Love şarkısını söylüyor.
Biliyorumki sevgi akla gelince herkesin beyninde bir resim çiziliyor.
Benim beynim Pure Love kelimelerini duyunca sadece bu fotoğraftaki bebeğin resmini çiziyor.
Benim beynim sevgi diyince iki insanın arasındaki sevgiyi simgelemiyor.
Benim için Pure Love çocuklarla el ele yürüyor.
Ben sevgimi bir erkeğe veya bir bayana vermek istemiyorum ben içimdeki o saf sevgimi çocuğuma ve çocuklara vermek istiyorum.

Ben saatlerce birisini kollarıma alıp onu ne kadar sevdiğimi ve hayatımda ondan başka hiç birisinin bana bu kadar mutluluk vermediğini veya hayatımda yaptığım en doğru seyin onun olduğunu söylemek istiyorum.
İyi ve kötü günlerimizde uykusuz gecelerimizde, üstüme kustuğunda, beni çileden çıkardığında, beni kızdırgında, ilk adımını attığında, ilk kelimesini söylediğinde, ilk okula gittiğinde, mevzun olduğunda, aşık olduğunda ve evlendiğinde daima yanında oldugumu bilmesini istiyorum.

Ben anne olmak istiyorum... :)


Amin...




H.Y.M

Hiç yorum yok: