Her kare kendi hikayesini anlatsin..

21 Ocak 2010 Perşembe

Sadece gülümsemek istiyorum ...




Kış uykusuna yatmış gibiyim
Dinleniyorum yeniden şarjlanıyorum
Değişiyorum veya eski halime dönüyorum
Gülücüklerimi kaybettiğim yerlerden birer birer
topluyorum
Aynaya baktığımda artık kendimi görüyorum
Aynalarda eski beni o deli dolu hayat dolu beni
görüyorum
Durmadan gülümsediğim için çevremde merak uyandırıyorum
Ama seviyorum ve bunu anlatamıyorum
Her şeyi ve her kesi deliler gibi seviyorum
Dünyayı, doğayı ailemi, dostlarımı arkadaşlarımı
hatta düşmanlarıma bile sevgiyle bakıyorum
Artık gözlerimin içinde o bir zamanlar kaybettiğim ışıktan başka hiç bir şey göremiyorum
Ben artık yavaşcana o kaybettiğim kendime dönüşüyorum
Ben artık kendim oluyorum
Ve bu geri dönüşümü ve kendimi o içimdeki gerçek insanın dönüşünü kucakla karşılıyorum
Beni eylemleriyle, hayatlarıyla, düşünceleriyle o kirli ellleriyle kirletemeyen kişilerin ve insanların yüzllerinin ve gözlerinin içine bakıp ......gülümsemek istiyorum :):)


H.Y.M

Hiç yorum yok: