Her kare kendi hikayesini anlatsin..

8 Aralık 2009 Salı

Oğlum olsaydı....



Oğlum olsaydı onu askere yollamak istermiydim?Onu uğurlarken vatan sağ olsun dermiydim?
Onu 9 ay karnımda taşıdıktan sonra o saçlarını okşayıp onu eğitip onu sevip hayatımı ona adadıktan sonra onu yollarmıydım bu savaşa?
Onu bu kadar severken yollarmıydım onu o çakalların koynuna?
Bilmiyorum..
Bildiğim tek şey karşı taraf barışa inanmıyor ve bizim hükümet ve halk bunu anlamıyor.
Karşı taraf barış istemiyor.
Karşı taraf bizi yalanlarıyla boğuyor.
Barış adına bize yalanlar söylüyor.
Karşı taraf bizim bayrağımızdan bizim topraklarımızdan bir pay istiyor.
Karşı taraf okul ve dil istemiyor.
Onlar bizim bayrağımızın altında
barınmak istemiyor.
Onlar haritamızı yeniden çiziyor ve onlar kendi bayraklarının resimlerini hazırlıyor.
Karşı taraf kendi isteğiyle dağlara kallesçe gizleniyor ve bizim 20 yaşındaki çocuklar zorumlu şekilde o dağlara gönderiliyor ve bu aradaki farkı hiç birisi anlamıyor.
Karşı taraf barış istemiyor karşı taraf bizim memleketi bölmek istiyor ve şu anki hükümet buna izin veriyor..

Okadar söylenecek sözlerim varki susuyorum.Onlar ve biz demekten bile utanıyorum.Biz olmadığımız için utanıyorum.Biz diyemediğim için utanıyorum ve onlarında annelerine ve babalarına malesef acıyorum.

Bayrağımın altında kürtlerin , türklerin, ermenilerin, alevilerin, hıristiyanların çerkezlerin, yahudilerin,lazların benim kardeş halklarımın el ele verip bereberce yaşayamadıkları için utanıyorum ve çocuklarımızın cesetlerini söyle bayrağa sarılı geldiğini görünce bir dağa çıkıp avazım çıkana kadar haykırmak istiyorum..

Toprak için kavga edenlerin toprak olacağını neden anlamadığını bir türlü cözemiyorum..

H.Y.M

Hiç yorum yok: