Her kare kendi hikayesini anlatsin..

20 Aralık 2009 Pazar

Lanet olsun.........Damn!!!


Bir insan bu kadar güzel bu kadar alımlı bu kadar çekici olmamalı.Karşıma geçip bu kadar onu istememi sağlamamalı.Bu adam beni bu kadar çıldırtmamalı.
Bu fotoğrafa bakınca damnnnnnnnnnn! diye haykırmamalı
Ne kadar soğuk olsada bu adamın çekimleri ve pozları benim buzlarımı bu kadar çabuk eritmesini sağlamamalı.
Onunla aynı ülkede doğduğum için ve onun yaşadığı yerlere bir kere bile dokunabildiğim için ve onun kadar beni alev alev yakabilen bir adam olmayacağı için ve her gün ona bakmadan yatmadığım için kendimi şanslı görüyorum.

Damn ....diyorum önün çekimlerine bakınca lanet ediyorum.
Gennelikle çoğu fotoğraflarda bayanın görselliği ortaya sunulmak istenirken bu fotoğraflarda onu o harika fiziği o gözleri o pozlaması ve endamı beni kendimden geçiriyor.


Soğuk kış günlerimde gözlerimi gülümseten kareler görüp içimi sımsıcak olamsını sağlayabilen Marcus Schenkenberge sonsuz sevgiler :) :)




H.Y.M

Hiç yorum yok: